måndag 7 juni 2010

blogcandy hos Mitt kreativa kaos - avslutas 24/6


"Den 24 juni 2008 föddes den här bloggen så snart är det dax för "2-årskalas" !!!
Det firar jag med en bloggcandy.


Vinsten är ett presentkort på 100 kr på JP Hobby.





Vill du veta hur du ska göra för att vinna?

Jag kommer att dra en vinnare och för varje moment nedan som du gör så får du en lott:
1) Kommentera det här inlägget.
2) Bli en följare av min blogg (de som redan är följare kvalificerar sig så klart också här).
3) Länka till mitt inlägg (med min "blogcandy 2-årsbild") på din blogg.
4) Skapa något på temat födelsedag och lägg upp ditt alster i din blogg och länka hit. Skriv en komentar med länken.

Alltså kan du få max 4 lotter.
Lägg gärna en kommentar per lott !!!
Du har fram till den 24 juni på dig!"


läs hela inlägget i Mitt Kreativa Kaos blogg! (länk)

Inga kommentarer: