söndag 13 juni 2010

Scrapkollen säger adjö!

Tyvärr har jag inte tid eller energi att ta hand om Scrapkollen som jag vill, så jag har beslutat mig för att lägga ner den här bloggen. Troligen blir det permanent.

Är det någon därute som vill ta över Scrapkollen, är det bara att kontakta mig på scrapkollen@live.se så kan vi säkert komma fram till nått! :)

Tusen tack till alla scrapbutiker som mejlat in tävlingar varje månad och till alla er som tipsat om tävlingar här och där!

Lycka till med ert tävlande och skapande nu, så ses vi på andra ställen.

mvh//Evelina aka Alien Bling

19 kommentarer:

Agneta sa...

Tråkigt! Jag har verkligen gillat detta och har varit inne ofta och fått tips om tävlingar. Men jag förstår dig...

Linapyssel sa...

Det var tråkigt att höra Evelina!
önskar dig all din energi tillbaka...fortsätt skapa och må gott!
Många Kramar Lina

Cath. sa...

Jag förstår dig verkligen och det är ett klokt beslut att ta, viktigast är ju att man orkar med själv.
Skulle gärna ta över om jag hade mer energi och ork själv... för jag har verkligen uppskattat Scrapkollen, toppen har det varit att gå in här och kika runt på olika aktuella tävlingar!
Stor kram till dig! Må så gott!

A'laEmmeli sa...

Ja det va tråkigt för den här bloggen har varit kanon att få tips om tävlingar och utmaningar istället för att besöka varje butiks bloggar... tackar dig för den här tiden och håller tummarna för att någon annan har tid och vill ta över. Lycka till i framtiden! Kram Emmeli

Anonym sa...

Jag har precis börjat besöka denna blogg regelbundet och kommer sakna den. Funderar på om det är möjligt att skapa en grupp på Facebook, det kanske sköter sig lite mer själv.
// Charlotta

pysselpetra sa...

Tack för den här tiden!
din blogg har varit uppskattad!!!
/petra

Umenorskan sa...

Jag har börjat samla lite på utmaningar som jag gärna delar med andra. Alla kommande tävlingar ligger i sidebaren till vänster.
http://umenorskan.blogspot.com/

mammasol sa...

Har varit jättebra att få tips om tävlingar. Tack för jobbet du lagt ner på detta och lycka till du med!//mammasol/solveig

Sofia sa...

Vad tråkigt! Jag har gillat dessa sidan massor!!!
Men jag förstår att det är tidkrävande.
Tack för den tiden du haft bloggen i gång!!! kram

Lilo sa...

Åh så tråkigt!!! Jag som precis skulle maila dig. Men ta hand om dig!!! Det är viktigast!!! Du kan kika in hos http://mollysscrapbooking.blogspot.com ändå och hälsa på mig! =) KRAM!

Matilda sa...

Så tråkigt, men helt förståligt.
Hoppas du kan fokusera tid och energi på något annat som är givande för dig :)

Nenne sa...

Nej va tråkigt Evelina!!! du har lagt ner ett superjobb och det har varit mycket uppskattat!! TACK!!

Storkramen!

Catta/ eldhexan sa...

Tråkigt att höra! Men tack ska du ha för allt jobb du lagt ner, har haft din blogg bland favoriterna och kikat in här ofta!

Ha det så gott! =)

Linalotta sa...

åhh va trist. Den här bloggen har varit huuuuur bra som helst!! Men som sagt, förstår det tar tid....så tusen tusen tack för allt!!

Anonym sa...

Tack för all koll! Har ofta varit inne och kollat så det är trist att sidan läggs ner men förstår också att det är tidskrävande. Lycka till i framtiden!
Hälsningar
Minerva

Emma sa...

Åh va tråkigt, men jag förstår dig till fullo. Du har ju lagt ner ett jättejobb på detta! Tusen tack för att du lagt ut alla våra utmaningar! / Emma på scraplagret.se

Hobbydraken sa...

Ååååå vad tråkigt!
Jag har verkligen uppskattat din sida mycket och kommer sakna den.
Lycka till framöver och ta hand om dig!!!

Kramar i massor Nelle/ Hobbydraken

koll på scrap sa...

Hej alla glada!

Nu finns det en helt ny facebook-grupp där vi kan samla alla tävlingar, blogcandy, utmaningar m.m

Kika in på Koll på scrap på Facebook!

koll på scrap sa...

Hej alla glada!

Nu finns det en helt ny facebook-grupp där vi kan samla alla tävlingar, blogcandy, utmaningar m.m

Kika in på Koll på scrap på Facebook!